Gewichtsbehoud

Gewichtsbehoud

Vier fases

Het Cambridge Weight Plan bestaat uit vier fases:

1 voorbereiding
2 afvallen
3 af- en opbouwen
4 gewichtsbeheersing

Fase 1
Nadat de eerste stap is gemaakt, door contact op te nemen met de consulent, kun je meteen aan de slag met deze voorbereidingsfase. Door niet meteen van de ene op de andere dag met de Cambridge producten te starten went je lichaam alvast aan minder koolhydraten, minder calorieën en meer water drinken. De steeds populairdere Cambridge voorbereidingsweek laat je tevens langzaam wennen aan de Cambridge producten.

Fase 2.
Samen met je consulent heb je bepaald welk programma voor jou het beste geschikt is. Gedurende deze afslankfase maak je gebruik van één van de zes Cambridge programma’s.

Fase 3
Bij elk Cambridge programma volg je een af-en-opbouwprogramma richting een volwaardig en gezond voedingspatroon. Deze fase is essentieel voor een blijvende gewichtsbeheersing.

Fase 4
Wil je je streefgewicht ook daadwerkelijk behouden, dan kun je samen met je consulent bepalen wat er in deze fase nodig is. Bespreek met je consulent de mogelijkheden.
Immers: afslanken is één, maar daarna op gewicht blijven is twee.


Deze fase is opgebouwd uit de volgende componenten:

Deze website maakt gebruik van cookies ten behoeve van webstatistieken en social media.
Ook worden er functionele cookies geplaatst die u waar nodig helpen ingelogd te blijven. Gaat u hiermee akkoord?

Zie voor ons cookiebeleid ook: www.cambridgeweightplan.nl/cookiebeleid